De skulle oppgradere fylkesveiene, men nå trenger de pengene til nytt fylkeshus. Derfor settes det bare ut trafikkjegler i stedet, det er mye billigere inn å reparere.
Legg inn en kommentar
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar