2013-08-10

Gratis parkering er faktisk gratis

Finn Arnesen er blitt svært sint fordi han har fått gebyr for å parkere i strid med bestemmelsene på et kjøpesenter. I motsetning til oss andre som ikke fikk gebyr, så brydde han seg ikke med å trekke en gratis parkeringsbillett. Finn Arnesen sier «Jeg må tilstå at jeg følte meg grundig lurt"; tydeligvis fordi han ble ilagt et gebyr på kr 500 selv om han bare hadde handlet noen småting for kr 80. Hadde det hjulpet om han hadde vært på polet og handlet for et par tusen? Det er mulig at jeg er litt treg av meg, men kan Arnesen være så snill å forklare hvorfor han ble lurt? Han forteller jo selv (ganske bra egentlig) i innledningen hvorfor reglene er slik de er. Så muligens han mener at han egentlig har lurt seg selv? Et godt råd; ta det som voksenopplæring. Hvis du har lært noe av denne saken, så er det vel verdt femhundre kroner.

Ingen kommentarer: